Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмін/повернення товару належної якості, що з яких-небудь причин не сподобався покупцеві, проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Обмін/повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця! Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару. Кошти, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день отримання магазином товару! Обмін/повернення товару неналежної якості (нестача, термін придатності, що закінчився, механічні пошкодження тощо) відбувається після підтвердження факту псування в найкоротші терміни за рахунок продавця. Можливі такі варіанти: 1) безоплатне усунення недоліків товару у розумний термін; 2) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. 3) заміна товару 4) повернення коштів
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.